2011. október 17., hétfő

Emberközeli M.A.G.U.S. főellenség - Humanlike Boss enemy

Sziasztok,

Következőkben bemutatom Viarro-t ő egy nemesi család örököse akinek van egy titkos élet melynek segítségével egy város legfőbb hatalmi pozíciójáért küzd. Viarro egy kezdő karakterek számára kitalált főellenség. A statisztikáit M.A.G.U.S. rendszer szerint alkottam meg. Értékei teljesen szokványosak, nem ebben áll különlegessége. Igazi hatalma valójában társadalmi és alvilági kapcsolataiban rejlik és abban, hogy senki nem tudja, hogy valójában ki is ő.

Lássuk a leírását (English version below):


Viarro egy 20-as évei végén járó, de koravén fiatalember. Kinézetre átlagos, de az átlagnál jobban látszódnak rajta az idők jelei. Barna haja már itt-ott ősz hajszálakkal jelentkezik és enyhén kopaszodik is. Szeme szintén barna, de kissé táskás és a szeme körül mér kisebb ráncok is elkezdtek megjelenni.  Testi ereje nem jelentős. Ez azért van, mert nem sok időt szentelt a mozgásnak élete során, inkább a tudomány, a varázslás és a birtokigazgatás tette ki mindennapjait. Ruházata nem hivalkodó, elsősorban a fekete és barna árnyalatokat kedveli, télen egy hosszú nagy gallérú kabátot hord, nyáron inkább ingujjra vetkőzik. Ékszert nem hord, csak a nemesi pecsétgyűrűt. Elengedhetetlen kiegészítője az oldaltáska, amiben az utazó fóliánsát és a birtok és városi ügyekkel kapcsolatos dokumentumokat. Egy tőr mindig van az övén található hüvelyben.
Korán árvaságra jutott. Alig 10 éves volt amikor szülei meghaltak egy rablótámadásban. Nevelését nagybátyja vette át, aki nem volt épp kíméletes. Aki meglátta a tehetséget a fiúban és taníttatni kezdte. Majd mikor már elég érettnek látta bevezette a mágia misztériumaiba is. Később, ahogy a gyermekből férfi vált, egyre több konfliktus támadt köztük és 20 éves kora körül Viarro nagybátyját elvitte egy vadászbaleset. Sok véráldozatba, pénzbe és varázsenergiába került. De neki megérte, ő lett a birtok ura és jelentős helyet vívott ki a helyi tanácsban is. Később, ahogy egyre hanyatlott a város, és a birtok se ment, úgy ahogy kellet volna, alternatív módszerekhez folyamodott. Szövetkezett az alvilággal és közben megismerkedett egy újabb mesterrel, akitől mostanában tanul.

English version: 
Let me introduce Viarro. He is a main enemy for beginner MAGUS characters. This character is a noble, who inherited the family domain and he want to became the main leader of his city. He uses all of secret and unlawful means. His real power isn't coming from their magic ability, it is just comporative. His real power is coming from his social network, his connections with the criminals of underworld. I would like to present to you some MAGUS feature with this character.
Background:
Viarro is a 28 old precocious young man. Average look, but the signs of time are more visible in his look. Brown hair with some grey hairbreadth. And little bit bald. Brown eyes, but baggy. Some wrinkles appeared in his face. Not too strong, because he practised the various science, instead of exercise. He spent his days with magic, sciece and managig the domain. His cloth isn't ostentatious, he likes brown and black colours. In winter he wears coat with big collar, in summer he prefers simple shirt. He has not jewlry, just a noble signet ring. He carries a side bag, in this bag there is a science compedium and writings about the city cases.
Story:
He became orphan in his early ages, he was 10 years old when he lost his parents in a robbing attack. His uncle educated him further. The uncle was not gentle, but he found in the child magical talent and educated him. When Viarro became 20 old, the uncle was killed in a hunting accident, because ther were a lot of conflict among them. It costed a lot money, blood and magical power. But it was worth for the young warlock, because he inherited the whole property and magical library. He made connections with underworld powers and the criminals. Now he trying to take the control over his city with all his hidden power.

Some rule explanation: HP in Magus is devided two parts, first part is the normal HP. It isn't increasing by level. Second part is the Pain Tolerance Point. This attribute increase per level. And first time the damage must be decrease the PTP when the attacker hits, if  the PTP became 0 the character blacks out, and further the damage decrease the HP. It is possible to damage HP directly, but the attacker must  roll over the Defense by 50 points. (with D100+Attack)
In this system the combat values are complex. The main atributes are affected in, it depends on the level, skill (if you have master level you can add +10 to the Attack and Defense and +5 to the Initiative). And the each weapon has Initiative, Attack, Defense rate. In the example you can find the combat values with the dagger.
The warlock magic is experimental in this system, each warlock has 7 manapoints/level and they can choose from all spells. there is no memorizing, they can learn new spells, but all warlock has the main selection from the base rulebook. They regains the mana with special power potion, but they have a risk if they use it many times. There is a chance to decreasing the const. when they use the potion.
In Magus characters can learn extra skills with skill points, they get it at level up. This system is inspired by AD&D, but it is different, it isn't better I think, but different.

Karakter érlap/Statistics:

Név/Name:  Viarro

Jellem/Aligment: rend/order, halál/death

Ember/Human Boszorkánymester/Warlock

Erő (STR): 12
Gyorsaság (AG): 15
Ügyesség (DEX): 15
Állóképesség (END): 10
Egészség (CONST): 9
Szépség (BEAUTY): 14
Intelligencia (INT): 17
Akaraterő (WP): 11
Asztrál (ASTRAL): 16

Max. Ép (Max. Health Point): 3
Max. Fp (Max. Pain Tolerance Point): 7
Fp/Szint (PTP/LVL): 1k6 + 1

KÉ (INITIATIVE): 20/30(Tőr- Dagger)
TÉ (ATTACK RATE): 30/38 (Tőr- Dagger)
VÉ (DEFENSE RATE): 83/85 (Tőr- Dagger)
CÉ (RANGE ATTACK): 12


Mana-pont alap (Mana point): 7


KP (Skill point): 4

Tapasztalati szintek (XP/level):
 1.      0 - 200
 2.    201 - 400
 3.    401 - 800
 4.    801 - 1600
 5.   1601 - 4000
 6.   4001 - 8000
 7.   8001 - 16000
 8.  16001 - 32000
 9.  32001 - 59000
10.  59001 - 90500
11.  90501 - 140000
12. 140001 - 190000
Minden további szinthez +55000 Tp kell.

Képzettség neve fok (Skills: Af-Basic level, Mf-Master level)/%
Fegyverhasználat x3 Af (Tőrkard, Tőr, knyp) - 3x Weapon skill (Rapier, Dagger, Light crossbow)
Fegyverdobás Af (tőr) - Weapon throw (dagger)
Pszi Mf - Psionic
Nyelvtudás - 3. szint x2 Af - 2* Language lvl 3.
Nyelvtudás - 2. szint Af Language lvl2
Írás/olvasás Af - Read/Write
Méregkeverés/semlegesítés Af - Poison mixing/neutralization
Álcázás/álruha Af - Disguase
Etikett Af - Etiquette
Lovaglás Af - Riding
Értékbecslés Af - Evaluate
Történelemismertet Af
Herbalizmus Af - Herbalism
Lopózás 20% - Sneak
Rejtőzködés 25% - Hiding

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése